Έκθεση κόμικς «ΚΟΜΙΚΟΜΑΝΙΑ»

Δεκαεννέα Έλληνες και μία Βραζιλιάνα, δημιουργοί κόμικς και φίλοι των εκδόσεων του c, comicon-shop, θα συμμετάσχουν στην έκθεση κόμικς που θα γίνει από τις 5 Δεκεμβρίου 2014,  μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου 2015, στο φιλόξενο Έναστρον Βιβλιοκαφέ.

Οι συμμετέχοντες είναι:

Αγαλιώτης Παναγιώτης

Alves Rosali

Βενάρδος Δημήτριος

Ζουλάκης Μανόλης

Καλυμιός Λευτέρης

Καπάδαη Βάλια

Κωνσταντόπουλος Γιώργος

Λουγιάκη Αλεξία

Μακροζαχόπουλος Χρήστος

Μalk (Γιαμαλάκης Νίκος)

Μαρκουλάκης Αλέξανδρος

Μισιάκας Βασίλειος

Μιχαηλίδης Ανδρέας

Παγώνας Δημήτρης

Παπαδάκη Σταυρούλα

Σαντοριναίος Γρηγόρης

Skylla

Tragenia (Τραγάκη Ευγενία)

Tσαούσης Παναγιώτης

Φραγκιαδάκης Κώστας.

 

Επιπλέον θα εκδοθεί κατάλογος με έργα των συμμετασχόντων.

Τα εγκαίνια της έκθεσης που είναι αφιερωμένα στη μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου θα γίνουν το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014, με παρουσιάσεις νέων εκδόσεων, υπογραφές από τους δημιουργούς, διαγωνισμούς και κληρώσεις δώρων και, το Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015, θα κλείσουμε την έκθεση με παρουσιάσεις άλλων νέων εκδόσεων, υπογραφές από τους δημιουργούς και ένα διαδραστικό κομιξό-παιχνίδι και βέβαια κληρώσεις δώρων.

 

«Η χαμένη τιμή της Κatharina Blum»

του Heinrich Böll από την Ομάδα  Ubuntu

«Η χαμένη τιμή της Κatharina Blum» του Heinrich Böll, με την ευγενική υποστήριξη της Πρεσβείας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας παρουσιάζεται στη Βέροια από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βέροιας  την Κυριακή 9  Νοεμβρίου 2014, ώρα 9.00μ.μ. στο Αρχοντικό Σαράφογλου με γενική είσοδο 10€.

Βασισμένο στο έργο του νομπελίστα γερμανού συγγραφέα Heinrich Böll. Μια παράσταση – αφήγηση της ιστορίας  μιας κοπέλας απολύτως καθημερινής, που όμως στην πορεία   μετουσιώνεται σε ένα σύμβολο, σε ένα «αρχέτυπο» πίστης και ηθικής.

Η Καταρίνα Μπλουμ, μια νεαρή και ωραία οικιακή βοηθός, γίνεται άθελά της «πρόσωπο της ημέρας»: σ' ένα αποκριάτικο πάρτι, γνωρίζει και ερωτεύεται τον Λούντβιχ Γκαίττεν που, όπως αποδεικνύεται, καταζητείται από την αστυνομία για διάφορα «εγκλήματα» και «τρομοκρατικές ενέργειες». Έτσι η Καταρίνα βρίσκεται άξαφνα στο στόχαστρο του κίτρινου Τύπου, που εκπροσωπείται από την Εφημερίδα "Die Zeitung",  και κυρίως στο στόχαστρο του αδίστακτου δημοσιογράφου Ταίτγκες. Η ιδιωτική ζωή της ηρωίδας καταστρέφεται. Ο αδίστακτος δημοσιογράφος δημοσιεύει συνεχώς πράγματα που κηλιδώνουν την υπόληψή της και δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Η εκδίκηση της Καταρίνα Μπλουμ σε βάρος του έρχεται ως κάθαρση.

Ένα έργο σύγχρονο, επίκαιρο, προφητικό...

Στο έργο περιγράφεται μια πόλη, αν όχι μια ολόκληρη χώρα, όπου οι πολιτικές αναμετρήσεις και συζητήσεις δεν γίνονται στο αρμόδιο όργανο εξουσίας και διακυβέρνησης, αλλά μέσα σε κλειστά ιδιωτικά δωμάτια, μέσω τηλεφωνημάτων, που τυχαία παρακολουθούνται και από την αστυνομία-, μέσω τις επιρροής που έχουν τα πολιτικά πρόσωπα ή οι φίλοι τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Διαπλοκή, προπαγάνδα, χειραγώγηση. Έτσι διαμορφώνονται οι πολιτικές συνειδήσεις, έτσι «διαμορφώνεται» η κοινή γνώμη... Όπως ο ίδιος ο συγγραφέας αναγράφει στην αρχή του έργου του:  «τα πρόσωπα και οι καταστάσεις του έργου είναι φανταστικές. Οι όποιες ομοιότητες δεν είναι ούτε σκόπιμες, ούτε τυχαίες, αλλά αναπόφευκτες...» Το σχόλιο του Böll, το 1974, απαράλλαχτο προσαρμόζεται στην Ελλάδα του 2014.

Ζούμε σε μια χώρα και σε μια ιστορική συγκυρία, όπου ο κρατικός μηχανισμός παραλύει και ο κοινωνικός περίγυρος παραληρεί. Η πνευματική οκνηρία θέλει έτοιμη τροφή για να θρέψει τη λαιμαργία της και γίνεται ο πιο πιστός «καταναλωτής» του junk food που προσφέρουν οι φτηνές ειδήσεις, οι εύκολες κατηγορίες και οι αφελείς κατηγοριοποιήσεις. Το σκοτάδι, ο φόβος, η απελπισία, η οργή, αιχμαλωτίζουν την ύπαρξη που γυρεύει να σκοτώσει ή να σκοτωθεί.

Ομάδα Ubuntu

Μια ιστορία:  Κάποτε, ένας ανθρωπολόγος πρότεινε το ακόλουθο παιχνίδι στα παιδιά μιας Αφρικάνικης φυλής: Τοποθέτησε ένα καλάθι γεμάτο ζουμερά φρούτα δίπλα σ’ ένα δέντρο και είπε στα παιδιά ότι όποιο από αυτά φτάσει πρώτο στο καλάθι, θα πάρει όλα τα φρούτα.

Όταν τους έδωσε το σινιάλο για να τρέξουν, πιάστηκαν χέρι χέρι και ξεκίνησαν να τρέχουν όλα μαζί. Ύστερα κάθισαν σ’ έναν κύκλο για να φάνε τα φρούτα. Όταν ρώτησε τα παιδιά γιατί το έκαναν αυτό, αφού κάποιο από αυτά θα μπορούσε να είχε καρπωθεί όλα τα φρούτα, τα παιδιά απάντησαν...“ Ubuntu” (Ουμπούντου) που στην γλώσσα τους σημαίνει: «Υπάρχω γιατί υπάρχουμε».


Ταυτότητα της παράστασης

Κείμενο: Heinrich Böll

Σκηνοθεσία - Διασκευή: Ελεάνα Τσίχλη

Βοηθός σκηνοθέτη: Βασιλική Τσιροπούλου

Κίνηση: Δημήτρης Κουτσούμπας

Επιμέλεια σκηνικού : Τίνα Τζόκα

Παίζουν οι :

Ιφιγένεια Μακρή

Έμη Πανουργιά

Γωγώ Παπαϊωάννου

Βασιλική Τσιροπούλου

Πληροφορίες – προπώληση: 3ος όροφος Χώρου Τεχνών, 2331078140,142.

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Ατενίζοντας την ανθρώπινη κωμωδία:

5 ταινίες μικρού μήκους κοιτούν την καθημερινότητα και χαμογελούν

στο νέο, ανεξάρτητο χώρο προβολής ταινιών CINEMARIAN

θα προβληθούν κατά σειρά οι ταινίες:


«Εβίβα» (2014)

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Νάκος, Αμέρισσα Μπάστα

Διάρκεια: 16΄


«5 Τρόποι να Πεθάνεις» (2014)

Σκηνοθεσία: Ντάινα Παπαδάκη

Διάρκεια: 17΄


«Think Positive!» (2011)

Σκηνοθεσία: Γαβριήλ Ψαλτάκης

Διάρκεια: 11΄


«Το Μεροκάματο Ενός Ληστή» (2013)

Σκηνοθεσία: Μιχάλης Φελάνης

Διάρκεια: 14΄


«RF» (2010)

Σκηνοθεσία: Σταύρος Λιόκαλος

Διάρκεια: 19΄


***

Ώρες προβολών: 8.30μμ και 10.15μμ

Συμβολική συμμετοχή: 2 ευρώ

Ο νέος, ανεξάρτητος χώρος προβολής ταινιών CINEMARIAN δημιουργήθηκε από αγάπη για την έβδομη τέχνη και τον πολιτισμό εν γένει. Διαθέτει αίθουσα προβολής 50 ατόμων και φουαγιέ. Όλοι οι χώροι κλιματίζονται.


CINEMARIAN

Γενναίου Κολοκοτρώνη 42, 11741, Κουκάκι-Αθήνα

www.cinemarian.gr

τηλ.: 211 400 2640  ·  e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Πρόσβαση:

Από Σύνταγμα: τρόλεϊ 15 (στάση Άγιος Νικόλαος)

Από Ηλεκτρικό «Πετράλωνα»: τρόλεϊ 15 (στάση Φιλοπάππου)

Πιστεύουμε ότι αίτημα της εποχής είναι η δημιουργία συνεκτικών δεσμών

μεταξύ των ανθρώπων και η καλλιέργεια της κριτικής και αισθητικής αντίληψης.

Επιμένουμε ότι ο κινηματογράφος είναι πρωταρχικά μία συλλογική εμπειρία και η σκοτεινή αίθουσα τόπος συνάντησης και επικοινωνίας σε ένα βαθύτερο επίπεδο.

Copyright © 2014 Cinemarian, All rights reserved.


Ιανουάριος 2015 – Μάρτιος 2015

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ:

Ένας ζωτικός χώρος υποδοχής, ανατροφοδότησης και εξέλιξης

για νέους θεατρικούς συγγραφείς!

Εφαρμόζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια πρακτική που έχει δοκιμαστεί σε σημαντικά θέατρα στην Ευρώπη, το Εργαστήριο δραματουργίας του Βυρσοδεψείου δίνει τη δυνατότητα στους συγγραφείς να «ξαναδιαβάσουν» και να επεξεργαστούν εκ νέου τα έργα τους υπό την καθοδήγηση δραματολόγων και σκηνοθετών. Τα έργα που κατατίθενται μπορεί να είναι πρόσφατα ολοκληρωμένα ή η συγγραφή τους να βρίσκεται σε τελικό στάδιο. Προσφέροντας στους συγγραφείς τη δυνατότητα μιας ουσιαστικής ανάγνωσης, στόχος μας είναι να αναδείξουμε μια νέα γλώσσα με σκηνικό ενδιαφέρον που να αφορά με ξεχωριστό, αισθητικό και πολιτικό τρόπο την εποχή μας.

Μετά την ολοκλήρωση των τριών εντατικών κύκλων που διοργανώθηκαν την περσινή σαιζόν (Μάιος & Σεπτέμβρης 2013 – Ιούνιος 2014) με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα αλλά και την επιθυμία που εκφράστηκε από όσους συμμετείχαν να συστηματοποιήσουμε τη συνεργασία μας, το εργαστήρι δραματουργίας διευρύνεται φέτος σε μια πιο μακροπρόθεσμη βάση παρέμβασης και διάδρασης με τους ενδιαφερόμενους συγγραφείς.

Αντί εβδομαδιαίο, γίνεται λοιπόν τρίμηνο, περιλαμβάνοντας εκτός το στάδιο της κριτικής ανάλυσης των επιλεγμένων έργων, τη δυνατότητα μιας νέας συγγραφικής επεξεργασίας και παρουσίασής τους.

Από τους πρωταρχικούς στόχους του Εργαστηρίου δραματουργίας είναι να «εξάγει» νέα ελληνικά έργα αλλά και να συμβάλλει στη συνάντηση ελλήνων και ξένων δραματουργών. Θυμίζουμε ότι ο β' κύκλος του Εργαστηρίου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Βυρσοδεψείου με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και τον γαλλικό θίασο Panta théâtre ενώ το έργο Νεκρά φύλλα του πρωτοεμφανίζομενου Κωνσταντίνου Τζήκα, που επιλέξαμε, μεταφράστηκε στα γαλλικά, εκδόθηκε στην «Aνθολογία σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας» από την Maison Antoine Vitez και τις Editions Théâtrales στο Παρίσι και συμμετείχε στο φεστιβάλ «Ecrire et mettre en scène».

Προσκαλούμε, λοιπόν, τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν νέα, θεατρικά έργα στο ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014. Συγγραφείς που έχουν ήδη συμμετάσχει είναι καλοδεχούμενοι.

Σύλληψη και συντονισμός: Δήμητρα Κονδυλάκη (σύμβουλος θεατρικών εκδόσεων, δραματολόγος, μεταφράστρια)

Εισηγήτριες: Τζωρτζίνα Κακουδάκη (θεατροπαιδαγωγός, σκηνοθέτης), Δήμητρα Κονδυλάκη, Έλλη Παπακωνσταντίνου (σκηνοθέτις, καλλιτεχνική διευθύντρια του Βυρσοδεψείου)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

1ον- Κατάθεση των έργων. Η πρόσκληση ενδιαφέροντος ανοίγει στις 30 Οκτωβρίου και παραμένει ανοιχτή για ένα μήνα έως τις 31 Δεκεμβρίου. Δεν υπάρχει όριο ηλικίας στους ενδιαφερόμενους συγγραφείς αλλά μας ενδιαφέρει να είναι πρωτοεμφανιζόμενοι στο θέατρο. Έργα συγγραφέων καταξιωμένων σε άλλο λογοτεχνικό αντικείμενο, εκτός του θεάτρου, είναι καλοδεχούμενα. Τα έργα παραδίδονται ιδιοχείρως σε δύο (2) αντίγραφα στο Βυρσοδεψείο, Ορφέως 174, Βοτανικός, και ώρες 14:00-16:00 με προηγούμενη τηλεφωνική συνεννόηση στο 2103453203. Ταυτόχρονα, αποστέλλονται και ηλεκτρονικά στη ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

2ον- Ανάγνωση. H δραματουργική ομάδα του εργαστηρίου διαβάζει τα έργα και επιλέγει εκείνα που ενδείκνυνται περισσότερο για το τρίμηνο εργαστήριο που θα ακολουθήσει με κριτήρια: Πρώτον, το λογοτεχνικό τους ενδιαφέρον, δεύτερον, την πρωτοτυπία τους ως προς τη φόρμα και τρίτον, τη συνομιλία τους με την εποχή.

3ον- Τρίμηνο εργαστήριο με συμμετοχή των επιλεγμένων συγγραφέων :

9 Ιανουαρίου – 27 Μαρτίου, 3 ώρες / εβδομάδα (Κάθε Παρασκευή 17:00-20:00). Συνολικά 12 συνεδρίες.

Το εργαστήριο θα διεξαχθεί με άξονα τα κείμενα που θα επιλεγούν με τη συμμετοχή των συγγραφέων τους αλλά θα είναι ανοιχτό σε όλους όσους υπέβαλαν τα κείμενά τους προς ανάγνωση, ανεξάρτητα από το αν επιλέχθηκαν ή όχι. Επίσης το εργαστήριο αυτό μπορούν να παρακολουθήσουν σκηνοθέτες, θεατρολόγοι, ηθοποιοί, φοιτητές δραματικών σχολών, και εν γένει όλοι όσοι ενδιαφέρονται για στις δυνατότητες και τις προοπτικές της θεατρικής γραφής στην Ελλάδα σήμερα.

Θα πραγματοποιηθεί σε τρία στάδια:

- Κριτική ανάλυση (Νοέμβριος – Δεκέμβριος)

- Επεξεργασία των έργων (Ιανουάριος-Φεβρουάριος)

- Παρουσίαση νέας δουλειάς με τη συμμετοχή ηθοποιών (Φεβρουάριος-Μάρτης)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

1ο & 2ο στάδιο (διαδικασία ανάγνωσης και επιλογής): 20 ευρώ / άτομο.

3ο στάδιο (τρίμηνο εργαστήριο): 200 ευρώ / άτομο.

Βυρσοδεψείο, Ορφέως 174

210-3453203Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπεύθυνη επικοινωνίας:

Μαρία Σούμπερτ

6938255522

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Βιογραφικά μελών της δραματουργικής ομάδας


ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΚΑΚΟΥΔΑΚΗ

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος και σκηνοθέτης. Έχει διδάξει δραματουργία, ιστορία θεάτρου και δημιουργική γραφή για το θέατρο σε δραματικές σχολές, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πάτρας, σε σεμινάρια εκπαιδευτικών και σε ελεύθερα εργαστήρια σπουδών. Έχει συνεργαστεί στη δραματουργική επεξεργασία πολλών παραστάσεων θεάτρου και χορού και σκηνοθετεί παραστάσεις στο θέατρο με τελευταίες την Αντιγόνη του Σοφοκλή (διασκευή για εφήβους), τα Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, μια παράσταση για νέους και  Γκαίτε Φάουστ εγώ μέσα στον κόσμο που ζω στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Έχει διοργανώσει φεστιβάλ θεάτρου (Νέων Δημιουργών/ Devised Θέατρο του Νέου Κόσμου 2010 και 2012 κ.ά.), διαγωνισμούς θεατρικής συγγραφής (Θεάτρο Χώρα 2009, Φεστιβάλ Θεατρικής Παράστασης Στούντιο Ιλίσια 2006) και συμμετείχε συστηματικά στα φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας του Δ.Ι.Θ.


ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΝΔΥΛΑΚΗ

Η Δήμητρα Κονδυλάκη σπούδασε θέατρο στο Παρίσι (1997-2003). Δρ Συγκριτικής Λογοτεχνίας του Παν/μίου της Σορβόννης (PARIS IV, 2003) ειδικεύεται στη νεότερη και σύγχρονη δραματολογία. Από το 2004 διευθύνει τη θεατρική σειρά των εκδόσεων Νεφέλη ενώ το 2013 σύστησε μια νέα σειρά με στόχο την ανάδειξη θεατρικών έργων της τελευταίας δεκαετίας σε συνεργασία με τις εκδόσεις Poema. Έχει διδάξει συστηματικά ως επιστημονική συνεργάτης στα ΤΘΣ των Παν/μίων Πατρών και Πελοποννήσου καθώς και στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, όπου είναι υπεύθυνη μαζί με τον Ανδρέα Στάικο του εργαστηρίου θεατρικής μετάφρασης. Έχει μεταφράσει στα ελληνικά Τσβετάγεβα, Μωρίς Μαίτερλινκ, Ζενέ, Κλωντίν Γκαλεά, Φρεντερίκ Σοντάγκ, Μισέλ Βιναβέρ και στα γαλλικά, Δημήτρη Δημητριάδη, Γιάννη Μαυριτσάκη, Κων/ντίνο Τζήκα, Έλενα Πέγκα, Μιχάλη Βιρβιδάκη (θέατρο). Πρόσφατες σκηνοθεσίες σε δική της δραματουργία: Σόνιετσκα της Μαρίνα Τσβετάγεβα (Θέατρο Φούρνος 2006) και Μάτση Χατζηλαζάρου, Σβήσε το πρόσωπό μου και ξαναρχίζουμε (Φεστιβάλ Φιλίππων, Θέατρο Νέου Κόσμου, Knot Gallery 2012-2013). Δραματοποιημένες αναγνώσεις: Τι συνέβη, αφότου η Νόρα εγκατέλειψε τον άντρα της ή Στηρίγματα των κοινωνιών της Ελφρίντε Γέλινεκ (2009), Η παγίδα της Ερωφίλης Λέκκα (Αναγνώσεις Εθνικού, 2008), Παγωμένος κήπος της Μαρίας Ευσταθιάδη, Liquid της Ερωφίλης Λέκκα, Wolfgang του Γιάννη Μαυριτσάκη (Θεσσαλονίκη, 2007). Ήταν η συντονίστρια του Φόρουμ σύγχρονης δραματουργίας του Ελλ. Κέντρου του I.T.I. με ανάθεση του Μιχαήλ Μαρμαρινού τα έτη 2008 & 2009 καθώς και της Συνάντησης με αφορμή τη σύγχρονη δραματουργία του Γαλλικού Ινστιτούτου το 2010 & το 2011, με φιλοξενούμενους συγγραφείς μεταξύ άλλων τον Βαλέρ Νοβαρινά και τον Δ.Δημητριάδη, την Μάχη Ξενάκη, την Μαρία Ευσταθιάδη και την Έλενα Πέγκα. Ήταν φιλοξενούμενη μεταφράστρια και δραματουργός στο Φεστιβάλ «Ecrire et mettre en scène» του Panta théâtre στην Caen (Μάιος 2014).

ΕΛΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Είναι ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια της θεατρικής ομάδας "ODC" και καλλιτεχνική διευθύντρια του «ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟΥ». Δίδαξε στο Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών), Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Πανεπιστήμιο Princeton, «Θερινή Ακαδημία του Εθνικού Θεάτρου 2003» κ.α.

Έχει τιμηθεί με το «Fullbright Artist's Award 2004-2005» για τη συνεργασία της με το Music & Advanced Media Lab του Πανεπιστημίου του Princeton. Το 1997 με το 1o βραβείο Φεστιβάλ Εδιμβούργου. Με την ODC: /ΔΕΡΜΑ, «ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟ» /ΜΕΤΑ, «ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟ», 1st International Theatre Festival, Kurdistan /Στην Κουζίνα της Πλαθ, Ex-treame Festival, Artos Foundation, Κύπρος, Λιθογραφείο, Πάτρα, «ΒΥΡΣΟΔΕΨΕΙΟ»/ OΔC (Ομήρου Οδύσσεια ι) ΧΙV Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος Ευρωπαϊκού Κέντρου Δελφών, Αισχύλεια 09, Ομήρεια 09, Διεθνές Φεστιβάλ Πειραματικού Θεάτρου του Καΐρου /ODC...After Homer, Όπερα του Καϊρου, Φεστιβάλ Εδιμβούργου 2002, LAMAMA Theatre, NY, Εγκαίνια της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, Θερινή Ακαδημία Εθνικού Θεάτρου, κ.α. Εκτός ΟDC έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων τις παραστάσεις: Βόυτσεκ του Μπύχνερ, Φεστιβάλ Αθηνών, Το Χειμωνιάτικο Παραμύθι, του Ο. Σαίξπηρ, Θ.Ο.Κ., Η Κραυγή του Τ. Ουίλλιαμς, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας, Η νύχτα των Μυστικών του Α. Δήμου, Εθνικό Θέατρο, Walking by, Chashama Theatre Broadway, Νέα Υόρκη, Ο Μυστηριώδης κύριος Love της Caroline Leich, Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης, Ντέστινυ του Άκη Δήμου, Θέατρο του Νέου Κόσμου και Θέατρο Τέχνης, Ατσάλι της Ρόνα Μάνρο, Απλό Θέατρο, Το Δεκαήμερο των Γυναικών της Julia Vosneseskaya, Θέατρο ΗΒΗ, The Suppliants after Aeshylus after Kossovo, της T. Hammershlag The Lion King Theatre, Λονδίνο και Φεστιβάλ του Εδιμβούργου 1999, Αίας, του Σοφοκλή, Jermyn Street Theatre, West End, Λονδίνο, Nine Lives, Ten Tales της L. Warren, BAC Theatre, Λονδίνο και Φεστιβάλ του Εδιμβούργου 1997.